close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אסף חילו - מונטנגרו, מלטה או טנריף - מה הכי מומלץ ולמה?

מערכת שורשז אייר, תשפא19/04/2021

פחות ממיליון תושבים: אסף חילו סוקר וממליץ על היעדים הקטנים והנחשבים

תגיות:

אם ביקרתם ביעדים תיירותיים הנחשבים קטנים מבחינת שטח ומספר תושבים, אתם כבר יודעים שהאפשרויות הן רבות והביקוש רב.

מומחה התיירות הבינלאומית והישראלית, אסף חילו, סוקר את מונטנגרו, מלטה וטנריף: "אם אתם מחוסנים והמדינה משתלטת על הקורונה, ההמלצה היא להתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלכם".

פחות ממיליון תושבים: אסף חילו סוקר וממליץ על היעדים הקטנים והנחשבים
ההתקדמות המשמעותית במיגור הקורונה בישראל ובעולם מניעה את מנועי המטוסים, ישראלים רבים מתכננים את היעד הבא שלהם לחו"ל כחלק מחזרה לשגרת התיירות המוכרת לנו לפני עידן מגפת הקורונה.

על אף ההגבלות שעדיין קיימות בכל מדינה ומציאות חדשה המחייבת אתכם בבדיקות קורונה, חיסונים, הצהרות וביטוחים – הצורך בנופש ובשבירת שגרה גדול יותר מכל הגבלה כזו או אחרת.

אל מול היעדים בעלי שטחי הענק ומיליוני התושבים, ישנם יעדים מומלצים לטיסה עם אוכלוסייה הקטנה ממיליון אנשים.

מומחה התיירות הבינלאומית, אסף חילו, לא זונח את היעדים הקטנים: "היעדים הקטנים לא בהכרח לא מבוקשים, אולי ההפך הוא הנכון ומדינות קטנות ואיים מתמודדים טוב יותר עם הקורונה וכך מתאפשר להם לפתוח את שעריהן לתיירי העולם מוקדם יותר".

נסקור 3 יעדים עם אוכלוסייה הקטנה ממיליון תושבים: מונטנגרו, מלטה והאי טנריף שבספרד.

חופשה ברחבי מונטנגרו

המדינה הקטנה בחבל הבלקן, מונטנגרו, מציעה אווירה אירופית ייחודית עם נופים מרהיבים ואפשרויות המתאימות לחופשה בת מספר ימים.

במונטנגרו תוכלו למצוא מסעדות טובות עם מאכלים מקומיים טריים (בעיקר דגים ומאכלי ים נוספים), שייט באגם, עונת קרנבלים, טיולים וסיורים במקומות מבוקשים, פארק מים ופעילויות מהנות עם הילדים או לזוגות.

על אף ההמלצה על המקום, אסף חילו ממליץ לכם להעביר את המדינה הקטנה לרשימה לשנה הבאה: "על אף האווירה הרגועה והמיוחדת במונטנגרו, המדינה עדיין מתמודדת עם קורונה ונכון להיום עדיין ישנן הגבלות וסגירה מוקדמת של מקומות בילוי. בדומה למרבית מדינות העולם, גם מונטנגרו הקטנה התמודדה עם גלי תחלואה, המרכזי שבהם ליווה את המדינה חודשים רבים והחל מחודש מרץ 2021 התחלואה נמצאת בירידה משמעותית. החיסונים בשתי מנות עומדים כרגע על קצת יותר מ 1%, נתון נמוך אך כזה שצפוי לזנק עד סוף השנה. מומלץ לעקוב אחר מיגור התחלואה במדינה ולמקם את מונטנגרו כאופציה לשנה הבאה".

חופשה באיי מלטה
מלטה, המורכבת ממספר איים, מציעה אפשרויות קולינריות מגוונת, מבנים מיוחדים, תיאטרון, גנים ונופים מהסרטים.

עקב מיקומה של מלטה מומלץ לתכנן את החופשה בעונות הסתיו והאביב, עונות אלו אינן רק זולות יותר אלא גם נוחות יותר מבחינת הטמפרטורה.

אסף חילו ממליץ על מלטה: "אם אתם מחפשים חופשה באווירה רגועה, מלטה היא המקום שלכם וסופ"ש מתוכנן היטב יאפשר לכם ליהנות מהאפשרויות השונות. ככה קטנה ככה בועטת, מלטה מציגה תוצאות טובות בהתמודדות עם הקורונה, גלי התחלואה במהלך החודשים האחרונים היו בשליטה יחסית וכיום ישנם מאומתים בודדים במדינת האיים. סיבה טובה לירידה בגל התחלואה הוא נתון החיסונים הגבוה והבולט בקרב מדינת אירופה, קרוב ל 14% חיסונים בשתי מנות לכלל האוכלוסייה. מלטה מרוויחה ביושר המלצה לטיסה עוד השנה".

חופשה באי טנריף
אחד האיים המבוקשים על ישראלים ותיירים רבים מחו"ל הוא טנריף, אי ספרדי הגדול ביותר מקרב האיים הקנריים.

בטנריף ניתן להתפנק מחופשת בטן גב וליהנות למשך מספר ימים ועד חופשה בת שבוע, ניתן למצוא שלל אטרקציות ומקומות בילוי: פארק מים, הר געש, גן חיות, חופים מרהיבים, מלונות מפנקים, מתחמי בריכות, מסעדות מגוונות, שופינג עם מס קנייה נמוך ועשרות מרכזים מסחריים ואווירה חמימה ומזמינה.

אסף חילו ממליץ על האי טנריף וקורא לכם לעקוב אחר הסרת ההגבלות הספרדיות: "טנריף הוא יעד חם מכל המובנים, אטרקציות רבות לבילויים ופינוקים. גם חופשה למשך שבוע שלם היא מקובלת באי הספרדי הגדול. טנריף עברה משבר קורונה מוכר שהתחיל עוד בסוף פברואר של 2020 עם בידוד למאות תיירים במלון בטנריף עקב נופש איטלקי שנפש באי הספרדי. ספרד נמצאת במגמה חיובית ברורה עם הקורונה וחיסונים בשתי מנות מעל ל 6.5% ויחד עם היתרון של טנריף כאי, טנריף הוא יעד מומלץ לישראלים לאחר הסרת איסור הכניסה לישראלים ומדינות נוספות לספרד, הגבלה שככל הנראה צפויה להתבטל בתקופה הקרובה". 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה